Hjælpecenter
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Chemnitz til Gelsenkirchen Tog
Find den billigste billet til din rejse
Sikr din billet i dag og få de bedste tilbud!
Chemnitz til Gelsenkirchen af tog
Rejsen fra Chemnitz til Gelsenkirchen by tog er 411,19 km og tager 8 t. og 19 min.. Der er 86 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 00.27 og den sidste kl 22.37. Det er muligt at rejse fra Chemnitz til Gelsenkirchen med tog for så lidt som 138,35 kr. eller så meget som 1.321,78 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 138,35 kr..
Laveste pris | 138,35 kr. |
Rejsens varighed | 8 t. og 19 min. |
Tilslutning pr. dag | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 86 |
Laveste pris | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 138,35 kr. |
Højeste pris | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 1.321,78 kr. |
Første afgang | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 00.27 |
Sidste afgang | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 22.37 |
Afstand | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn 411,19 km |
Afgang | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn Chemnitz |
Ankomst | DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn Gelsenkirchen |
Transportører | DB - Intercity, Eurobahn DB - Intercity, Eurobahn, DB - Regionalbahn, FlixTrain, National Express, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, FlixBus, City-Bahn Chemnitz, EuroNight, Mitteldeutsche Regiobahn |
Tog Billetter fra Chemnitz til Gelsenkirchen
Sammenlign priser og billetter fra Chemnitz til Gelsenkirchen
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Chemnitz til Gelsenkirchen, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Chemnitz til Gelsenkirchen.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at bestille billige togbilletter fra Chemnitz til Gelsenkirchen
De billigste Chemnitz - Gelsenkirchen togbilletter kan findes for så lavt som 169,15 kr., hvis du er heldig, eller 245,64 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 288,98 kr..
Find den bedste dag at rejse til Gelsenkirchen med tog
Når du rejser til Gelsenkirchen med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
EuroNight er en type international overnatningstog, der kører i Europa. Det drives af forskellige nationale jernbaneselskaber og tilbyder komfortable sovepladser, spisevogne og andre faciliteter til passagerer, der rejser lange afstande. EuroNight-tog kører typisk mellem større byer i forskellige lande, såsom Paris og Berlin eller Wien og Budapest. De er ofte et populært valg for rejsende, der ønsker at spare tid og penge ved at kombinere transport- og overnatningsomkostninger. Men i de senere år er mange EuroNight-ruter udgået eller erstattet af højhastighedstog, da efterspørgslen efter overnatningsrejser er faldet.
Eurobahn er et privat jernbaneselskab, der opererer i Tyskland. Det blev grundlagt i 1998 og tilbyder regionale tog- og pendlertog i regionen Nordrhein-Westfalen. Eurobahn kører på flere strækninger, herunder S-Bahn Rhein-Ruhr, RB 61 og RB 52. Virksomheden er kendt for sine moderne tog og service af høj kvalitet, herunder gratis Wi-Fi og aircondition. Eurobahn er forpligtet til bæredygtighed og har implementeret flere tiltag for at reducere dens miljøpåvirkning, såsom at bruge energieffektive tog og fremme offentlig transport som et alternativ til at køre bil.
FlixBus, et langdistancebusselskab, opererer i både Europa og USA. Det blev grundlagt i 2013 og er vokset til at blive en af de største busoperatører i Europa, der forbinder over 2.500 destinationer i 30 lande. Med oprindelse i Tyskland har FlixBus ekspanderet hurtigt til nabolande, herunder Frankrig, Italien, Danmark, Holland og Kroatien, samtidig med at de tilbyder regelmæssige tjenester til Norge, Spanien og England. Med overkommelige priser og komfortable faciliteter såsom gratis Wi-Fi, strømudtag og toiletter ombord giver FlixBus en bekvem og behagelig rejseoplevelse.
Flixtrain er en europæisk lavpris passagertogtjeneste, der tilbyder overkommelige og komfortable togrejser til forskellige destinationer i hele Tyskland. Det ejes og drives af FlixMobility, moderselskabet til FlixBus, som er en populær bustransporttjeneste i Europa. Flixtrain kører på flere ruter, herunder Berlin til Stuttgart, Berlin til Köln og Hamburg til Köln, blandt andre.
National Express er et britisk multinationalt offentlig transportselskab, der driver bus- og jernbanetjenester i Storbritannien, Europa, Nordafrika og Nordamerika. Virksomheden blev grundlagt i 1972 og har hovedkvarter i Birmingham, Storbritannien. National Express driver en flåde på over 1.600 busser, der betjener over 900 destinationer over hele Storbritannien. Selskabet driver også jernbanetjenester i Storbritannien, herunder East Anglia-franchisen.
Express InterCity er en type togtjeneste, der kører i mange lande rundt om i verden. Det er designet til at give hurtig og effektiv transport mellem større byer med begrænsede stop undervejs. Express InterCity-tog tilbyder typisk faciliteter såsom komfortable siddepladser, aircondition og mad og drikke ombord. De kan også have førsteklasses eller business-class siddemuligheder til passagerer, der ønsker ekstra komfort og faciliteter. Express InterCity-tog er ofte et populært valg for forretningsrejsende, turister og pendlere, der skal rejse mellem byer hurtigt og bekvemt.
Regional Express (Rex) er et australsk flyselskab, der driver planlagte regionale flyvninger til over 60 destinationer i hele Australien. Flyselskabet blev grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Mascot, New South Wales. Rex driver en flåde på over 60 fly, herunder Saab 340 turboprops og Boeing 737-800NG jetfly. Flyselskabets hovedfokus er på at levere flyrejser til overkommelige priser til regionale samfund med stor vægt på sikkerhed, pålidelighed og kundeservice. Rex tilbyder også et frequent flyer-program, Rex Business Flyer, og har partnerskaber med andre flyselskaber såsom Qantas og Virgin Australia.
Regionalbahn er en type togforbindelse i Tyskland, der kører på regionale ruter, der forbinder mindre byer og byer med større. Disse tog er normalt langsommere end intercitytog, men de holder flere stop og er mere overkommelige. Regionalbahn-tog drives af forskellige selskaber, herunder Deutsche Bahn, og de tilbyder enkelt- og flerdagsbilletter. Togene bruges ofte af pendlere og turister, der gerne vil udforske landskabet og mindre byer.
Selvom de ikke er så hurtige som ICE-højhastighedstogene, kan Deutsche Bahns InterCity-tog prale af hastigheder på op til 200 km/t og tilbyder rummelige vogne og spisemuligheder. Disse tog kører på tværs af adskillige tyske ruter, såsom Köln-Hamburg, og strækker sig også til internationale destinationer, herunder Amsterdam og Luxembourg. Nogle ruter har endda dobbeltdækket tog.
Billettyper og faciliteter fra Chemnitz til Gelsenkirchen
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som FlixTrain, DB - InterCity Express (ICE) og DB - Intercity tilbyder, når du rejser fra Chemnitz til Gelsenkirchen.
Standard
En standardbillet på FlixTrain er en almindelig billet / anden klasses billet. Flixtrain standardbillet tilbyder dig et komfortabelt sæde, garanteret Wi-Fi, adgang til stikkontakter og en håndbagage og en indchecket bagage med størrelsesbegrænsninger.Second Class
Deutshce Bahns anden klasse sikrer en behagelig rejse med standard siddearrangementer med gratis Wi-Fi, stikkontakt og. Anden klasses passagerer kan købe mad og drikkevarer fra baren/bistrobilen eller restaurantvognen.First Class
First Class rejser med Deutsche Bahn giver en luksuriøs oplevelse med komfortable sæder og mange faciliteter såsom rummelige siddepladser med personlig service på sædet og eksklusiv loungeadgang på større stationer. Førsteklasses passagerer kan få leveret deres bestillinger til deres pladser, men hvis du ikke ønsker at vente, kan du også spise i restaurantvognen eller købe mad og drikke fra baren/bistrobilen.Second Class
På SBB Intercity-tog er der ud over de grundlæggende bekvemmeligheder til anden klasses billet en familiezone, der er specielt designet til at tilbyde komfort for familier med børn. Bliver du sulten under rejsen, kan du nyde velsmagende måltider i restaurantvognen.First Class
I First Class af SBB Intercity kan du drage fordel af personlig stikkontakt, mere komfortable sæder og større bagagerum. Nogle IC-tog tilbyder også stillezoner og forretningsområder.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Chemnitz til Gelsenkirchen CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?