Hjælpecenter
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Nürnberg til Vechta Tog
Find den billigste billet til din rejse
Sikr din billet i dag og få de bedste tilbud!
Nürnberg til Vechta af tog
Rejsen fra Nürnberg til Vechta by tog er 413,17 km og tager 7 t. og 53 min.. Der er 63 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 00.17 og den sidste kl 23.51. Det er muligt at rejse fra Nürnberg til Vechta med tog for så lidt som 192,65 kr. eller så meget som 1.217,65 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 192,65 kr..
Laveste pris | 192,65 kr. |
Rejsens varighed | 7 t. og 53 min. |
Tilslutning pr. dag | Deutsche Bahn 63 |
Laveste pris | Deutsche Bahn 192,65 kr. |
Højeste pris | Deutsche Bahn 1.217,65 kr. |
Første afgang | Deutsche Bahn 00.17 |
Sidste afgang | Deutsche Bahn 23.51 |
Afstand | Deutsche Bahn 413,17 km |
Afgang | Deutsche Bahn Nürnberg |
Ankomst | Deutsche Bahn Vechta |
Transportører | Deutsche Bahn Deutsche Bahn |
Tog Billetter fra Nürnberg til Vechta
Sammenlign priser og billetter fra Nürnberg til Vechta
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Nürnberg til Vechta, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Nürnberg til Vechta.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at bestille billige togbilletter fra Nürnberg til Vechta
De billigste Nürnberg - Vechta togbilletter kan findes for så lavt som 169,15 kr., hvis du er heldig, eller 248,15 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 319,03 kr..
Find den bedste dag at rejse til Vechta med tog
Når du rejser til Vechta med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Nürnberg til Vechta CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?