Hjælpecenter
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Paris til Saint-Étienne Tog
Find den billigste billet til din rejse
Sikr din billet i dag og få de bedste tilbud!
Paris til Saint-Étienne af tog
Rejsen fra Paris til Saint-Étienne by tog er 411,14 km og tager 3 t. og 34 min.. Der er 68 forbindelser om dagen, med den første afgang kl 05.52 og den sidste kl 21.22. Det er muligt at rejse fra Paris til Saint-Étienne med tog for så lidt som 152,48 kr. eller så meget som 1.506,25 kr.. Den bedste pris for denne rejse er 152,48 kr..
Laveste pris | 152,48 kr. |
Rejsens varighed | 3 t. og 34 min. |
Tilslutning pr. dag | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 68 |
Laveste pris | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 152,48 kr. |
Højeste pris | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 1.506,25 kr. |
Første afgang | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 05.52 |
Sidste afgang | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 21.22 |
Afstand | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria 411,14 km |
Afgang | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria Paris |
Ankomst | Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria Saint-Étienne |
Transportører | Trenitalia, SNCF Trenitalia, SNCF, AUTOCAR, TGV inOui, OUIGO, TER, Totoom, TGV, BlaBlaCar Bus, FlixBus, Frecciarossa, TGV Lyria |
Tog Billetter fra Paris til Saint-Étienne
Sammenlign priser og billetter fra Paris til Saint-Étienne
Bestil på forhånd og spar
Hvis du leder efter det bedste tilbud til din rejse fra Paris til Saint-Étienne, er reservation af togbilletter på forhånd en god måde at spare penge på, men husk på, at forhåndsbilletter normalt ikke er tilgængelige før 3 måneder før din rejsedato.
Vær fleksibel med din rejsetid, og udforsk rejser uden for spidsbelastningsperioder
At planlægge dine ture omkring rejsetider uden for spidsbelastning betyder ikke kun, at du vil være i stand til at undgå folkemængderne, men kan også ende med at spare dig penge. At være fleksibel med din tidsplan og overveje alternative ruter eller tidspunkter vil have stor indflydelse på mængden af penge, du bruger på at komme fra Paris til Saint-Étienne.
Tjek altid særlige tilbud
At tjekke de seneste tilbud kan hjælpe med at spare mange penge, hvilket gør det værd at tage sig tid til at gennemse og sammenligne priser. Så sørg for at få det bedste tilbud på din billet og drag fordel af særlige priser for børn, unge og seniorer samt rabatter til grupper.
Frigør potentialet for langsommere tog eller forbindende tog
Hvis du planlægger en tur med lidt fleksibel tid, hvorfor så ikke vælge den naturskønne rute? Hvis du tager langsommere tog eller forbinder tog, der gør flere stop, kan du spare penge på din billet – absolut værd at overveje, hvis det passer ind i din tidsplan.
Virail Pro Tip ✌: Ved reservation 10 dage i forvejen sparer du i gennemsnit 10 %
Bedste tidspunkt at bestille billige togbilletter fra Paris til Saint-Étienne
De billigste Paris - Saint-Étienne togbilletter kan findes for så lavt som 215,64 kr., hvis du er heldig, eller 365,67 kr. i gennemsnit. Den dyreste billet kan koste så meget som 543,52 kr..
Find den bedste dag at rejse til Saint-Étienne med tog
Når du rejser til Saint-Étienne med tog, hvis du vil undgå menneskemængder, kan du tjekke, hvor ofte vores kunder rejser inden for de næste 30 dage ved at bruge grafen nedenfor. I gennemsnit er spidsbelastningstiderne for at rejse mellem 6:30 og 9:00 om morgenen eller mellem 16:00 og 19:00 om aftenen. Vær venligst opmærksom på dette, når du rejser til dit udgangspunkt, da du muligvis har brug for lidt ekstra tid til at ankomme, især i storbyer!
Transportører på denne rute
Få mere at vide om luftfartsselskaberne på denne rute.
BlaBlaCar Bus er en langdistancebusforbindelse, der er tilgængelig i flere lande, herunder Frankrig, Tyskland og Benelux-regionen. Det er et datterselskab af BlaBlaCar, en samkørselsplatform.BlaBlaCar.Virksomheden driver busser til og fra stationer som Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milano, Barcelona North Bus Station, Charles de Gaulle Lufthavn 3, Annecy-toget, Stuttgart Lufthavn og Victoria Busstation.
FlixBus, et langdistancebusselskab, opererer i både Europa og USA. Det blev grundlagt i 2013 og er vokset til at blive en af de største busoperatører i Europa, der forbinder over 2.500 destinationer i 30 lande. Med oprindelse i Tyskland har FlixBus ekspanderet hurtigt til nabolande, herunder Frankrig, Italien, Danmark, Holland og Kroatien, samtidig med at de tilbyder regelmæssige tjenester til Norge, Spanien og England. Med overkommelige priser og komfortable faciliteter såsom gratis Wi-Fi, strømudtag og toiletter ombord giver FlixBus en bekvem og behagelig rejseoplevelse.
Frecciarossa, der drives af Trenitalia, det nationale jernbaneselskab, er en berømt højhastighedstogtjeneste i Italien. FRECCIAROSSA-tog, der når hastigheder på op til 300 km/t, forbinder større byer, herunder Rom, Milano, Napoli, Firenze og Torino.
I 2013 introducerede det franske nationale jernbaneselskab SNCF OUIGO for at tilbyde budgetvenlige TGV-rejsemuligheder. Vælg mellem den lynhurtige OUIGO Grande Vitesse, der når hastigheder på 300 km/t, eller den mere afslappede OUIGO Classique, som byder på en nostalgisk togrejseoplevelse.
Société Nationale des Chemins de fer Français, eller SNCF, er navnet på det franske nationale jernbaneselskab. Udforsk skønheden i Frankrig med SNCF-jernbanetransport og vælg mellem tre store SNCF-tog - TGV inOui, TER og INTERCITÉS - til rejser på nationale, regionale og lokale ruter, inklusive højhastighedstog, der afgår fra Paris togstationer. SNCF sigter også mod at revolutionere bæredygtig rejse ved at blive verdens første CO2-neutrale operatør, der tilbyder denne miljøvenlige service uden ekstra omkostninger for passagererne.
SNCF, det franske nationale jernbaneselskab, tilbyder TER, en omfattende regional togforbindelse. TER-tog (Transport Express Regional) forbinder byer og landsbyer i regioner i Frankrig og tilbyder lokal transport til pendlere og turister, når de udforsker den regionale kultur, landskab og attraktioner gennem dets enorme netværk af regionale ruter. TER-tog er langsommere end højhastighedstogene, men tilbyder et mere overkommeligt og komfortabelt alternativ til kortere rejser inden for regionerne.
TGV står for Train à Grande Vitesse, hvilket oversættes til et højhastighedstog. Det er en type højhastighedstog, der kører i Frankrig og andre dele af Europa. TGV blev først introduceret i 1981 og er siden blevet en populær transportform til indenlandske og internationale rejser. TGV (Train à Grande Vitesse), refererer nu til en type tog, der kan nå en hastighed på 320 km/t på højhastighedslinjer i Frankrig. I Frankrig og Europa er der to typer TGV drevet af SNCF Voyageurs: TGV INOUI, som tilbyder et højere niveau af komfort, og lavpris TGV OUIGO.
TGV inOui, som erstatter traditionelle TGV-tjenester ved at tilbyde en moderne opgradering, er en højhastighedstogtjeneste, der drives af de franske nationale jernbaner, SNCF, der gør det nemt at udforske omkring 50 destinationer i nabolande som Belgien, Tyskland og Spanien. TGV inOUI er designet til at tilbyde mere komfort og fleksibilitet til rejsende med funktioner som rummelige sæder, Wi-Fi og catering. Det forbinder større byer i Frankrig og giver en hurtig, bekvem og behagelig rejseform.
Ferrovie dello Stato Italiane er ejer af Trenitalia, der fungerer som hovedtogoperatør i Italien. Højhastighedstogene fra Frecciarossa forbinder Milano, Rom, Napoli, Firenze og Torino med hastigheder på op til 300 km/t (186 mph). Frecciargento og Frecciabianca er to andre højhastighedstjenester, der opererer med lidt langsommere hastigheder, men giver forbindelse til mindre byer og byer. Trenitalia driver regionaltog og intercitytog og giver internationale forbindelser til nabolandene gennem EuroCity-tog.
Billettyper og faciliteter fra Paris til Saint-Étienne
Sammenlign de forskellige billettyper og de faciliteter, som Frecciarossa, OUIGO og TER tilbyder, når du rejser fra Paris til Saint-Étienne.
Premium
Premium-service inkluderer et bredere sæde, mere benplads og adgang til yderligere faciliteter såsom en velkomstdrink og et udvalg af aviser. Coach 4 på Frecciarossa 1000-toget er reserveret til Premium-niveauet.Standard
Standard er det grundlæggende serviceniveau og inkluderer et komfortabelt sæde og adgang til grundlæggende tjenester ombord. Trænerne 5-8 er til standardniveauet med sæder beklædt med gråt øko-læder.Executive
Executive er det højeste serviceniveau og inkluderer alle faciliteterne på Business-niveauet, samt et personligt underholdningssystem og gourmetmåltider serveret af en dedikeret kok ombord.Business
Forretningsservice er designet til forretningsrejsende og inkluderer alle bekvemmelighederne på Premium-niveauet samt adgang til en dedikeret Business Lounge og prioriteret boarding. Trænere 2 og 3 i Frecciarossa 1000 er forbeholdt Business-serviceniveauet.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse tilbyder en enkelt klasse, beslægtet med andenklasses rejser, hvilket står for dets overkommelige billetpriser. Voksenpriser starter ved €10, afhængigt af destinationen, mens børn kan rejse for €5. Billetter til OUIGO kan kun købes online.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique har kun én klasse, hvilket svarer til anden klasses rejser, hvorfor billetpriserne er billige. Billetter er tilgængelige fra €10 for voksne (afhængig af destination) og €5 for børn, og OUIGO-togbilletter er kun tilgængelige online.Standard
TER togbilletter har en fast "Tarif Normal"-takst og er gyldige for en enkelt rejse indtil midnat dagen efter validering i perronstempelautomater. Nogle regioner kan tilbyde lavprisrabatter.Second Class (The essentials)
For en praktisk og overkommelig rejse har TGV INOUI to priser for andenklasses billetter: The Prems Second, en overkommelig mulighed, og The Second, den klassiske anden klasse. Begge kan byttes og refunderes under visse betingelser. Prem's billetpriser er perfekte, hvis du leder efter de laveste priser, der starter ved kun 15€ og kan reserveres op til 4 måneder i forvejen.First Class (The comfort)
Førsteklasses billetter tager din rejse til det næste niveau og tilbyder forbedret komfort og eksklusive fordele, herunder muligheden for at vælge sæder i det stille område. Derudover tilbyder denne billet fleksibilitet til din reservation og giver ekstra fordele til Second Class-funktioner.Business Première (The flexibility)
Business Première tilbyder førsteklasses fordele som gratis ombytning eller refusion og eksklusive faciliteter, herunder avanceret Wi-Fi og adgang til Grand Voyageur-lounger, alt imens du sikrer fleksibilitet i din reservation.Facilitetsbeskrivelse
Find ud af mere om de forskellige faciliteter, der er tilgængelige ombord med hvert luftfartsselskab på denne rute.
Paris til Saint-Étienne CO2-emissioner med Tog
Noget vi kan forbedre?